Teka-teki abad ini....

on 10 Julai 2010

laugh Pictures, Images and Photos


Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
  • Kuih salah bikin.

Binatang ape power Karate?
  • Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

Siape yang menemukan dompet kulit?
  • Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
  • Pintu yang ade tulis 'TARIK'

Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
  • Pembohong...

Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati...'?
  • Usus

Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?

Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
  • Neneknye si katak

Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
  • Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
  • Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
  • Dua-dua tak kenal korang...hehe

Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?

Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
  • Tahi hidung

Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
  • Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
  • Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

Gajah terbang dengan ape?
  • Dengan susah payah......
sumber : ketawa.com
Ranking: 5

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved