Tanda -tanda sidia mahu tinggalkan anda

on 07 Februari 2012

Bagi mereka yang bercinta,sudah tentu anda tidak mahu ditinggalkan.Namun bukan mudah untuk kekal bersama pasangan masing -masing.Terdapat beberapa tanda-tanda sidia ingin meninggalkan anda :

  1. Adakah anda berdua sering bergaduh disebabkan perkara kecil atau remeh?Pergaduhan sekali-sekala tiada masalah tetapi bila pergaduahan menjadi habitual, maka itu petanda bahaya.Menjadikan hal sekecil semut menjadi sebesar gajah bermakna ada yang tak betul di dalam hubungan anda berdua.
  2. Adakah pasangan anda kelihatan seperti menjauhi atau mengelak dari anda ?Perbuatan menjauhkan diri biasanya berlaku jika seseorang itu berasa tidak selesa dengan perkara yang di jauhinya.Jika pasangan anda ada ciri-ciri menjauhkan anda,sepatutunya anda risau sekarang.
  3. Adakah status anda rendah di senarai perhatiannnya?Ini bermaksud pasangan anda meletakkan orang lain lebih penting dari anda .
  4. Adakah pasangan anda tidak lagi gembira melakukan aktiviti yang sewaktu ketika dulu sangat menyeronokkan bagi anda berdua?Pasangan anda lebih gembira melakukan aktiviti tersebut seorang diri atau bersama orang lain selain dari anda.Ini petanda buruk anda patut sedar sekarang.
Jika anda mengalami asalh satu situasi di atas atau mungkin kesemuanya sekali,maka anda harus  membetulkan keadaan di dalam hubungan anda bermula hari ini.
Ranking: 5

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved